Regn

Igår spenderade jag kvällen med Carro, länge sen vi umgicks nu! Vi skulle kika på två filmer, dom var igång men jag har ingen aning om vad dom handlade om för vi snackade så sjukt jävla mycket! Trevligt var det, och gott med godis var det med! =) Vid midnatt åkte vi in till stan och hämtade mina gamla körkortsböcker som varit utlånade. När vi stod vid stationen och väntade på personen i fråga så kommer det en bil brevid min och jag säger. "I den där bilen är det snyggingar i tror jag!" och slänger mig mot bilrutan och dreglar. När jag ser vilka som går ut ur bilen så börjar jag garva för det är två bekanta till mig. Klockrent!!!

Idag är jag trött, kunde inte sova igår och sov väääldigt länge idag så nu är jag bara seg. Knät verkar inte göra ont längre iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0