Lönen försvann?

Blev en underbar dag på stan med Carro, Helén och Johanna. Så otroligt gott att köpa med sig sallad från Vivaldi och sätta sig i Vasaparken och sola. Måste göras om snart igen!! Synd bara att jag är fattig som en kyrkråtta och inte riktigt vågade köpa mig en tröja och en klänning som jag blev kär i. Ska iofs på stan på fredag igen med brorsan och får kika lite då igen :P Hittade iaf det jag "behövde" idag ! =)

Allmänt tråkigt på jobbet idag, längtade mest ut till solen. Men det kommer bli en otroligt trevlig vecka, det känner jag på mig =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du bjuden på mammis bröllop i midsommar???? paulina

2009-05-26 @ 12:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0