Inte ett moln

Gud jag förstår inte varför jag vaknar tusen gånger varje natt och att jag dessutom drömmer en massa. Helt galna saker drömmer jag dessutom vågar inte riktigt gå in på detaljer. Men en sak som var sjukast var att jag skulle duscha i en offentlig dusch och en grabb från Göteborg är där och jag skriker "Dra år helvete jävla Göteborgare". Haha ganska kul för vad jag vet så känner jag inget hat emot Göteborgare, verkligen inte Sara! =)

Idag ska jag tydligen till stan med Carro, hon ska väll shoppa röven av sig nu när det är lön. Och jag har bara inge bättre för mig och kanske hittar något jag med =) Måste iaf hämta ut mina p-piller som jag känner att jag ändå kommer glömma. Fint väder idag också, så frågan är vilken klädsel som gäller för dagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja hoppas du mår pyton av allt osanna saker du säger

2009-05-25 @ 11:18:02
Postat av: sara

nä det hoppas jag verkligen du! ;)

2009-05-25 @ 17:38:56
URL: http://sirisvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0