Ge en sol åt jordens barn

Igår däckade jag redan runt tolvslaget efter en hemsk mardröm, en viss person ringde och väckte mig kl 03,30 också! Orkade inte svara då jag fattar att den personen var full, så jag la mobilen under ena kudden och vaknade upp med den där :P
Vaknade utav att min farbror med fru och Fille kom och skulle mellanlanda och äta frukost med oss kl9. Min kusin som är bosatt i Norge och som är lika gammal som mig har nämligen fått en liten flicka som de skulle besöka. Kan inte riktigt fatta att Jonas är pappa, nu är det bara jag kvar alltså! :P

Idag har jag försökt fått färg, men tycker inte att jag lyckas. Kan iofs bero på att jag blir rastlös och går omkring lite överallt. Busar lite med katterna, har fixat med poolen. Så i morgon kan det faktiskt bli ett litet dopp fastän det är superduper kallt! Måste pressa i morgon också, gaah vill vara brun och fin på jobbet på måndag!
Arbetar 8-21 måndag-torsdag denna veckan och bara 8-16,30 på fredag =) Och så ser schemat ut i två veckor så man lär inte hinna sola iaf :P

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja det ska vi tamejfan göra!!



btw du är inte den enda kvar! Det är ju bara en kusin som har barn ju :P

2009-06-02 @ 22:36:52
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0