Tre kylskåp och solsken

Wiiiihoooo idag vaknade jag inte på fel sida, utan jag tog tag i mina stavar och gick stavgång i en timme i solen. Wow, det var verkligen det som behövdes för att få fart på mig. Kom hem och gjorde mina ryggövningar, testade på lite Yoga och kom fram till att jag verkligen ska ge det där en chans. Just nu är jag lika smidig som ett kylskåp!
Jag tvättade, diskade och städade, när jag var i full färd med att dammsuga blev jag skrämd på riktigt! Sara och Freddy kom in i lägenheten, för Freddy har nämligen min nyckel. GAAH, snacka om att hoppa till när det kommer folk helt oanmälda. Drack lite kaffe och snackade skit. Sen ville dom se Yoga videon och vi alla tre låg på golvet och gjorde  övningar. Vi försökte komma på vem utav oss som verkligen var vigast, hmm  :P

Nu har jag ätit mat och ska vila en stund. Har fysgenomgång kl 18 med Jiiiiiino i Kinnarps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0