Lerum - HV71 Queens

Idag är det sista matchen, sista gången jag får dra på mig HV71 tröjan denna säsongen. Hoppas det inte slutar i fiasko, vi har inte riktigt spelat så bra som vi borde ha gjort, men vad vet jag. Jag har trots allt varit borta 3månader denna säsongen och har tyvärr inte så stor koll...
Samling kl 12.20 vid Vapenvallen för att sedan hoppa på en buss, sista gången man åker på dessa bussresor med dessa tjejer som är hur goa som helst. Matchrapport kommer efter matchen om jag orkar skriva :P

Gick inge bra för Leksand igår heller, tyvärr såg jag inte matchen så kan inte uttala mig om hur spelet såg ut. Men vad jag har hört så slutade de helt enkelt bara att spela efter att 1-0målet gjordes utav Green i slutet på första. Vi får helt enkelt ta nya tag och inte ge upp än, och absolut inte fälla några tårar som jag redan har gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0