Jag är så barnslig

Idag bråkade jag med min bror, vi har fortfarande inte pratat med varandra, det var snart 7 timmar sedan. Han vägrade hjälpa mig med mina gamla gardinstänger som jag inte fattar hur man gör med. Så jag stod där själv med en gardinstång i handen och fick inte ner den eller upp den, så jag var liksom fast. Ropade på honom men han ignorerade mig hur länge som helst, till slut SKREK jag. Då hörde jag hur han muttrade ilsket från källaren och jag blev arg. Jag slängde gardinstången på golvet så fästet pajade och blommorna höll på att ryka. Gick ner i källaren och sa "Du får cykla till träningen". Sen så hörde jag bara hur han gick och sen kom Malin hem till oss för att snacka skit, och hon hade mött honom i backen.
Efter det att Malin hade varit här och snackat så fick jag så dåligt samvete så jag dammsög hela övervåningen och fixade klart mitt rum. Pappa blev glad när jag hade städat, men han blev mindre glad när han fick reda på om tjafset. Jag ska alltid vara så töntig när det gäller min brorsa.

Jag fick i alla fall våfflor, direkt efteråt började jag måla. Så nu är grunden klar och i morgon ska jag fortsätta. Vilken King man är asså! Ska försöka bli sams med brorsan i morgon också, får se om han är tjurig, han brukar kunna ha ett riktigt humör.

I natt får jag sova under trappan, luktar lite starkt i näsan på mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0