Ingen bra början på veckan

Som vanligt så kunde inte Therese sova igår, klockan tre satte hon på en dålig film i hopp om att hon skulle somna. En timma senare så var hon fortfarande vaken, hatar dessa nätter. Inte blev det bättre utav att jag skulle upp åtta och gå till läkaren IGEN. När jag väl kommer  dit så får man såklart vänta, varför ens boka tid? Läkaren var samma gamla vanliga gubbe som sa att "Jag tror att hostan kommer gå över med tiden" HALLÅÅÅ hur jävla länge ska man behöva ha hosta i Sverige???????? Fick massa medicin för 450kr, inte fan kommer jag bli bättre. Jag är  på sjukt dåligt humör just för tillfället och jag vet inte om jag ska gråta eller skrika! Jag är less på precis allt och vill bara hem till Pappa. Funderar skarpt på att skita i lite träningar och åka hem tidigare. Orkar inte längre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0