Helgen

Igår så tapetserade jag och pappa bra länge, som tur var så fick jag väääärldens sovmorgon eftersom att vi kom hem klockan halv tre från Leksand på fredagen. Vi var nära att börja bråka tusen gånger när vi skulle tapetsera, och det bara för att jag är så trög och Pappsen tycker om att ha rätt. Jag har aldrig tapetserat förut så det här var en utmaning, speciellt när det skulle vara mönsterpassning. Men slutresultatet blev skitbra och jag lyckades bara ta sönder en våd, och Pappsen blev lite arg på mig då. Vi har lite tras krig också, plus att vi stod och sjöng till rockklassiker. KUNG!

På kvällen blev det middag med 8underbara tjejer i Surahammar hemma hos Linn och Tina, skönt att Linn flyttade hem igår från Borlänge! Fläskfilé och potatisgratäng stod på menyn och även en del alkoholhaltiga drycker, jag var chafför! =)
Efteråt blev det Jaccuzi i vinterkylan och jag fick lov att testa att gå barfota i snön, GAAAH! Efteråt blev det soffhäng, fotboll, godis och massa skratt och snack. Fick skjutsa hem Angelica och Malin sen, men kvällen blev inte allt för sen.

Nu har jag packat och bestämt mig för att flytta på Söndag, så på fredag blir det lite rajraj hemma hos mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0