Jino tar kål på en

Var till Kinnarps för att ha fysgenomgång med Jino (Herrarnas fystränare) och det var ruskigt jobbigt. Han visade ruskigt bra övningar som jag absolut kommer ha nytta utav. Vi gick igenom alla muskelgrupper och även lite lätt kondition, så svettig var man allt efter den där timmen. En övning trodde jag aldrig att jag skulle klara, klarar inte av att förklara den men man skulle iaf hoppa över en högbänk och ha snabba fötter och bla bla. Men jag klarade det! Wiihoo. Gjorde även utfall och benböj med 20kgs stången för första gången sen jag blev sjuk, steg i rätt riktning!
Nu kom jag hem och tog en shake och en dusch, nu dricker jag te och känner hur skönt trött man är i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0