Den arbetslöse måndags morgon

Så var det måndag morgon, vaknade upp att någon ringde mig och lämnade telefonsvar, det var ams. Så jag måste ringa upp och säga att jag inte vill vara med längre. Nu har jag alltså varit vaken i en timme och det är tidigt för att vara mig! Jag har hunnit läsa Twilight, ringt sjukgymnasten och ungdomsmottagningen. Så nu har jag saker inbokade i veckan, skönt att planera livet känner jag! Har 7pass plus 1 match denna veckan också, galet att man ska träna så mycket faktiskt! Kanske tar bort ett ispass med a-laget på lördag om jag känner mig sliten.

Nu äter jag frukost i sängen och ska nog ut på en liten promenad senare. Efter det blir det nog ett varmt bad, tycker jag är värd det efter helgen!

Just ja, undrar hur den 27e mars låter, kan man ha utflyttningsfest med krogen då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0