Uttråkad

Jag har så fruktansvärt tråkigt, till och med så tråkigt att jag skrev till papps på Icatjatten (som pappsen skriver). Han var lite upptagen, han påstod att det var mycket att göra. Det kan jag inte hålla med om, även om jag snart har tagit 50 ärenden (samtal) idag. Men det är bara att ladda upp sig, nästa vecka kommer man få känna att man lever. Brukar ringa dubbelt så mycket än vanligt under midsommarveckan, plus att det ofta brukar vara fel i systemen.

Sitter här och tuggar tuggummi och undrar vad fan man ska göra för att få tiden att gå fortare, vill bara hem!!! Undrar vad det blir för mat, men jag är inte ens hungrig tror jag. Slängde hälften utav min matlåda till lunch idag, var jävligt gott med Lax men jag var inge hungrig. Ähh jag behöver ändå inget....

Kommentarer
Postat av: Carl Jakobsson

Du behöver all mat du kan få lilla vän!

2009-06-12 @ 19:06:33
URL: http://culiosa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0