Äntligen

Fredagskänsla? Som fan!
Skönt att bara jobba heltid resten utav sommaren? Som fan.
Helt enkelt en jävligt bra dag! Ska jobba fram till 16,30 och sedan systemet och även kika på ipod. Sugen på att bara ligga i min säng hela kvällen och gotta mig! Lite chirre med dirre maybe? Måste ju ladda upp mig inför morgondagens klassfest som kan bli riktigt rolig, om nu alla kommer. Hoppas...

Igår kväll var det sista dagen på Svensk Energispar, chefen från Sthlm var på plats och det bjöds på pizza och alkohol. Tyvärr inte för att fira att jag skulle sluta, men bra tajming på firmafesten blev det. Tråkigt bara att jag inte kunde dricka mig lite fuller. Men gaaaah jag kommer sakna alla sötnötar på det där jävla skitjobbet ska jag säga er!!

Ska nog gå och sno en lakritsnapp utav Linn nu.... Upt: Snodde även åt mig en Ica Kuriren....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0