Oj vad det händer grejer då!

Igår fick våran andra tjejkatt kattungar, men tyvärr så ville hon inte ta hand om dem. Så i morse så var dom döda, jag grät. Hatar när djur dör, men det var väll menat att dom skulle göra det då... tyvärr. Dom var så små och söta, svart vita. Jag försökte få upp deras värme genom att lägga dom innanför tröjan, men vad hjälpte det när natten var lång.

Jaha, så nu sitter man på jobbet igen. Trött som bara den, bara 8timmar kvar tills jag slutar för dagen. Halva dagen har jag haft kontakt med IT-support, ingenting vill fungera. Senast var det min telefon som helt plötsligt dog mitt i ett samtal!
"Hur kan jag få kontakt med dig?"
"Det kan du inte, jag har varken direktnummer eller chatt."
"VA har du ingen chatt, är du mobbad eller?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0