Söndag

I fredags var jag hem till Pias nya lägenhet i Västerås en sväng, i bilen på väg dit berättar Papps att morsan tydligen bor i samma område. Kollade precis upp det, hon bodde två lägenhetshus ifrån Pia. Kul att man ens vet var hon bor! Och jag skulle bli så jävla rädd om jag träffade på henne, även om det jag mest utav allt vill är att träffa henne. Vill att allt ska vara som förut, men nu är det inte så och jag tänker då inte må dåligt i resten utav mitt liv pga det. Även om det gör så jävla ont!

Var förresten precis iväg och röstade, ingen soffpotatis här inte.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tråkig med din mamma :( Jag hoppas att det ordnar sig..



Får man fråga vem du röstade på?

2009-06-08 @ 14:35:17
URL: http://linypiny.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tråkig med din mamma :( Jag hoppas att det ordnar sig..



Får man fråga vem du röstade på?

2009-06-08 @ 14:35:18
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0