En repa på stan

Blev en repa på stan efter jobbet, var inte alls sugen egentligen ville bara hem och äta. Hittade en hel del, underkläder, smink, kofta m.m. Usch man handlar så mycket på impuls när man bara spanar runt. Men så kul att göra av med pengar, det är som en kick när man drar kortet i kassan och har fått massor med grejer för lite pengar. Det är som en sport för mig att få en massa fynd och billiga saker. Jag har aldrig varit en märkesnörd, bara det är snyggt så funkar det för mig iaf. =)
Gjorde en sallad när jag kom hem, pajade hårdkörningen genom att pappa hade lagat rabarberpaj. Åt lite melon och frukt nu på kvällen också, känns som om att jag äter mer nu när jag försöker vara medveten? Inte bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0