Boklista

Senast köpta inbundna bok; Köpte en igår på Maxi, "Tillsammans är man mindre ensam"- Anna Gavalda
Senast köpta pocketbok; Oj, köpte nog ett helt gäng den gången.

Favoritgenre; Svensk kriminallitteratur

Ultimata längden på en bok; ca 350 sidor
Favoritbokhandel; Jag köper de flesta böckerna på myrorna eller på cdon.se. Skulle vilja öppna min egna bokhandel.
Favoritbibliotek; Är nästan aldrig på bibliotek, blev en del i Jönköping iofs så får bli där nere!
Favoritplats att läsa [i hemmet]; Sängen
Favoritplats att läsa [utanför hemmet]; Bussen
Fem författare du alltid köper i inbundet format; Köper nästan bara pocket.
Bästa lässnackset; Lite choklad kan vara gott till
Bästa läsdrycken; Kolsyrat vatten
Bästa bakgrundsljudet vid läsning; Regnet
När på dygnet läser du helst; På helgen älskar jag att ligga kvar i sängen på morgonen, annars varje kväll innan jag ska sova.
Bästa bakfylleläsningen; Nej då kan man verkligen inte läsa!
Bästa kollektivtrafikläsningen; Någon bra chic lit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0