Fredagsröj med Teddy och Freddy

Igår så kom Sara och Freddy förbi och lagade mat, eller det var Sara som lagade och jag diskade och Freddy övervakade så att allt gick rätt till. Lasagne stog på matsedeln och det smakade ljuvligt, Tack Sara!
Det blev en hel del vin och även senare ölspelet, vi försökte få Sara lite rund om fötterna eftersom att hon skulle hem och plugga under kvällen. Vi lyckades nog inte så jätte bra, men lite på lyset var hon nog allt! Efter det att Sara hade gått så bestämde vi oss för att gå på krogen. Nu efteråt känns det som om att vi tog helt fel beslut gällande krogen.
Vi satte oss på bussen, pratade för fulla muggar medans två "Stockholmskillar" försökte ragga upp oss. I kön så började ett gäng med killar diskutera Freddy, hon fick även en klapp på axeln och frågan "Är inte du tillsammans med bla bla bla? "  Såklart var hon inte den dom trodde att hon var, för Freddy är faktiskt singel så det är bara att hugga in!
Väl inne på Centrum så trivdes jag inte riktigt då det var så pass många unga personer där. Vi såg även Freddys Ex som jag försökte rädda henne ifrån. Vi hade det kul, fast jag var fortfarande lite irriterad på att alla var så små (För jag är sååååå gammal just nu) så jag tog sakerna i egna händer och söp mig under bordet.
Jag var vid baren ett antal gånger och fyllde på med vätska, sen kan jag inte neka att jag gick dit pga den snygga bartendern heller. Jag raggade hejvilt och gav ut mitt nummer jag sa även till honom att han hade ett "nice ass", efter ett tag så började jag dricka vatten och det var väll tur det för jag hade nog inte mått så bra idag annars. Vi träffade även på Alicia, Maria och Louisa på dansgolvet.
Vid baren så var det en 90:a som började prata med mig, och jag hade tydligen berättat för Freddy att jag hade raggat på honom.
Freddy har berättat en del saker som hände, eftersom att jag inte minns någonting från kvällen. jag fick helt enkelt en äkta fjortisfylla så nu har ni något att skratta åt! Jag och Freddy hade tydligen träffat på "Stockholmskillarna" igen under kvällen och hånglat med varsin, jag raggade upp en grabb med Kiss-tröja på dansgolvet medans hans kompis började stöta på Freddy.
Vid garderoben så träffade jag en grabb som jag raggade upp.
-Du är nog för ung för mig, jag fyller nämligen gammal idag. (Teddy)
-Hur gammal är du? (Grabben)
-Hon är 21. (Freddy)
- Ja men då är jag ju inte för gammal, jag är 23. (Grabben)

Vi hånglade tydligen utanför krogen också, tappade alla mina kort på bussen och garvade ihjäl mig medans Freddy fick ta hand om mig. Hon fick helt enkelt SLÄPA hem mig, och det var en jävla tur att hon var med.
Jag vaknade upp och visste helt enkelt inte hur jag hade kommit hem för kvällen är svart. Hade fått sms utav garderobskillen och jag hade ingen aning om honom och jag minns honom fortfarande inte. Bartendern hade också ringt mig, men jag låg ju och sov. Fick mig ett gott skratt när jag gick in på badrummet, där låg mina skor och byxor så fint i en hög. Jag hade tydligen strippat för Freddy igår!
Sen kom Sara och Freddy förbi och gjorde bål och tårta, och nu ska jag och Freddy äta och fixa oss inför fest igen! Jag tror jag fortfarande är full.. Det är illa....



Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken bartender menar du? :D

Haha, dem är så söta allihopa!!

2009-02-08 @ 13:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0