Tonight is the night!

JVM Final inatt, jag är så sjukt taggad! För vi ska krossa Kanada på deras hemmaplan!!

Idag har jag bara skjutsat in brorsan till stan för han behövde nya strängar, sedan letade jag efter en ny hockeytrunk på en del ställen. Hittade en till slut på Intersport, var inte riktigt en sån som jag ville ha men det blev en billigare iaf!
Har ont idag och är riktigt trött, kan bero på att jag inte tagit några mediciner. Tänkte försöka sluta upp med dom, eller iaf minska ner väldigt mycket! För nu ska jag bli frisk!

Pappas bil har pajat, tur att han har mig så han kan få skjuts! Jag har ändå inget bättre för mig om dagarna, arbetslöse jävel som borde ta sig i kragen! Enda jag kan tänka på just nu är att ta mig tillbaka till hockeyn. Jag är även rädd för att jag inte kommer tycka att det är roligt längre.

Saknar er i Jönköping, kommer troligen hem den 15e! Hoppas ni inte har glömt mig då, vet att jag varit borta för länge!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hehe jasså:P nää inte riktigt hockey. bara nhl på teven:P

2009-01-05 @ 23:08:45
URL: http://linypiny.blogg.se/
Postat av: Gubben

Just ligger vi under fast jag tycker vi spelar bra!!

2009-01-06 @ 01:51:26
URL: http://mhats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0