Tisdag, eller jag vet inte ens vad det är för dag...

Det här är galet, jag måste verkligen komma igång med min träning igen. Jag var ute på en 50minuters promenad innan maten och jag är helt slut efter det, nu är det dags att bli frisk! Kanske ska glida runt på isen vid rinken i morgon.

Var in till stan och även Åsby en sväng idag med Pappa, träffade på Emelie på Åsby. Inte visste jag att hon jobbade där, trevligt att ses igen! Fan jag måste skärpa mig med att träffa folk. Fast tyvärr slutade jag bry mig om folk från Kolbäck för några år sedan och så kan det få vara =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så bra är inte den anledning till att sluta... ;)

krävs bättre motivation än så :P

2009-01-06 @ 20:17:27
URL: http://bojansbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0