Så var det söndag igen!

Har haft Linus på besök hela helgen, trevlans trevlans! Vaknade upp i morse med feber troligen, var i alla fall väldigt varm. Har börjat hosta igen och har ondare, har lovat att jag ska ringa läkaren igen och fråga vad dom kan göra. Jag som skulle göra tränings comeback idag! Men jag åker till träningen ändå, kan åka och glida lite.
Igår bjöd jag och Linus över Freddy som åkte skridskor och åt mat med oss. Lite filmtittande blev det också, och jag och Freddy drack lite mumsigt vin. Sara den jäveln var ute och drack med sina Göteborgare och blev packad. Hon har en heeeel del att förklara just nu!
I morgon ska jag på intervjun och jag kommer vara så sjukt nervös!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

och jag kollade på 4 avsnitt SATC inatt också^^ stängde av datorn nån gång efter fyra inatt, så jag sov till 2^^

2009-01-18 @ 15:33:04
URL: http://mynameisfreddy.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilket sammanträffande! jag hade också feber i morse :P. har inte haft det på typ fem år :S.

2009-01-18 @ 22:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0