Jag är en svettig äcklig liten prutt

Precis så känner jag mig för tillfället, jag har städat hela mitt rum, dammat varenda liten vrå och bytt sängkläder och hela köret. Nu är det bara jag som behöver en rejäl rengöring då jag har lyckats bli svettig och äcklig! Sitter med tända ljus vid skrivbordet med en kopp te och njuter av att jag har varit lite duktig idag trots allt.
Låg tyvärr och tänkte till klockan halv fem i natt, jag hade världens klump i magen och tror jag har kommit fram till vad jag vill göra efter hockeysäsongen. Nu återstår bara en liten bekräftelse, sen får vi se om mina planer går åt skogen eller ej :P Fan jag är hungrig igen, åt ju faktiskt lax och potatis vid halv fem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0