Halllåååååå

Jag är så sjukt sugen på ett aerobicspass, måste börja med det efter hockeysäsongen! =)

Idag då, jag har dammsugit hela övervåningen här hemma, sökt ett jobb och sett att Lahti ska sluta  döma hockey! Om en timme ungefär ska jag åka och hämta pappa från jobbet och senare åka och handla. Hans bil är paj och det blir en riktigt dyr historia, tycker så synd om honom. Han som har kämpat efter det att mamma lämnade oss med att försörja oss och spara pengar. Inte blir det bättre av att jag inte har något jobb och jag känner mig skyldig som är hemma just nu och bara äter och grisar hos honom...

Dagens sötnos måste vara våran hund Boster, även om han har varit  dryg så är han faktiskt den enda som har hälsat på mig idag!

Så, vad händer i helgen? Upptäckte att det visst var fredag idag, snacka om att inte ha någon koll på livet!


Kommentarer
Postat av: malin

vart har du läst att han ska sluta? det är ju underbart :D Kramen

2009-01-11 @ 14:47:01
URL: http://nineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0