Ett steg i rätt riktning

Jag måste sluta tänka så otroligt mycket, få bort all panik. Nu när jag har varit här hemma hos pappa så har jag verkligen kunnat slappna av och inte funderat så mycket på framtiden. Men nu ska jag börja fundera på vad jag vill göra efter Jönköping. Sa iofs idag att jag vill börja jobba(antagligen på mitt gamla jobb) och spara en massa pengar för att åka runt i världen och backpacka! Vore någonting!
Sen är jag bara så otroligt sugen på att träffa någon och bilda familj och allt det där tramset också! Även om jag innerst inne vet att jag inte är mogen överhuvudtaget :P

I morgon börjar min bror skolan igen, då blir det ensamt här hemma! Var och åkte skridskor vid rinken med honom idag, det är så otroligt skönt att ha en underbar brorsa i sitt liv som har samma intressen som en själv!

Har ni några planer för hur året 2009 ska se ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0