Vart är flåset?

Nu har jag tränat hockey, på dagen! Kändes härligt att glida ner till Kinnarps och ta ett ispass med Bosse Ahl och nån annan tränare i spetsen. Hem nu och käka, ladda inför nästa träningspass. Blir en sväng med a-laget i gymmet, skippar deras ispass och vilar inför nästa ispass i morgon istället. Vågar inte ta ut mig helt nu när jag är på gång!! Varför kan inte alla dagar ha ispass på dagarna? Bli proffs, vore livet det! Ännu bättre  att få betalt istället för att betala för att lira!
Har lite ont i vaden och ena foten så ska massera lite linament innan det händer något otrevligt!

På Alla Hjärtans dag ska man vara med någon man tycker om!
Freddy: Jag ska vara i stallet och det älskar jag.
Teddy: Jag ska spela hockeymatch och det älskar jag.
Sara: Jag ska vara med mig själv och jag älskar mig!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag kunde inte gå fram till honom. han satt mittemot mig :P

ja jag skulle ha gjort det..:/ men ska jag tänka på nästa gång;)

2009-02-11 @ 22:51:52
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0