söndagen

Igår kom Freddy hem till mig efter min dubbelträning, vi satt och kollade på melodifestivalen. Kollade lite tv och snackade såååå mycket skit. När klockan var halv ett så kom vi på att vi skulle ligga på golvet och göra en massa olika styrkeövningar. Vad tänker vi med??
Efter klockan två så ringer en grabb till mig, ingen aning om vem det var eller någonting. Men efter några ledtrådar så blev både jag och Freddy så nyfikna så vi satt och funderade bra länge. Efter för mycket skitsnack så gick Freddy hem vid halv fyra! Och jag skulle upp halv tio och åka iväg med en buss klockan halv elva.
Jag var minst sagt trött när jag vaknade men tog med mig favvo kudden och kunde mysa på bussen. Sara, jag åkte genom Göteborg! :P Men vårat mål för dagen var Stenungsund.
Jag har aldrig varit med om något liknande, kan man ens kalla det ishall? Och varför låg den mitt bland lägenheterna? Gaaah! Riktigt kasst, och riktigt kasst humör hade vi allihopa också tyckte jag. Sen så var vi två femmor, alltså hallååå. Jag är sjuk, eller typ och jag orkar inte spela varannat byte! Benen var trötta, ingen glöd och ett motståndarlag som var så mycket bättre. 11-0 blev det till dom, dåligt.

Nu har jag tjockat donken och ska kolla på Beck.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hihi, joo jag ska åka på torsdag inne i stan. Fan inte samma sak som att åka på en insjö. men men, det får duga :P

Sen så har vi ju även ishallar å sånt. men thomas får väl visa mig dom nåndag:)



jaa vore kul att åka med dig! kom och hälsa på vetja ;) tänk vad roligt vi skulle ha haft!! hihi

2009-02-24 @ 02:18:51
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0