Så var man ensam igen...

Nu har familjen lämnat mig, trevligt med ett kort besök iaf! Tråkigt väder idag och hemsk mensvärk. Värst var när vi skulle sova igår kväll, Boster (Hunden) låg i hallen och snarkade HÖGST utav alla, brorsan låg och armbågade mig hela natten i min säng. Idag har vi ätit ute och kollat runt på stan, sen gick vi hem och tog en power nap! Haha.
Underbara jävla familj :P

Nu ska jag packa och ligga i sängen resten utav kvällen, har en sån mensvärk så jag vill inte leva.

I morgon åker jag iväg till Trollhättan på cup, kommer hem söndag kväll!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha. men jag har ju mina skridskor sen jag var liten :P Då ville jag inte ha några hockey-rör! hehe

2009-03-01 @ 12:37:05
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0