Nu är det nära!

Nu ska jag snart bege mig till gymmet, ska bara bestämma kläder. Freddy kunde tyvärr inte följa med och svettas, vi får helt enkelt ta det någon annan dag. Jag som tyckte det skulle bli trevligt med lite sällskap, men funderar på att sitta på cykeln/crosstrainer lite extra länge och ta med mig musik! =)
I morgon kommer dom!!!!! Papps och brorsan, jag längtar så otroligt mycket. Nu är det iofs inte lika länge sen sist som jag såg dom, utan det var lite över en månad sedan jag var hemma. Vi ska väll bara åka skridskor, rundtur i stan, köpa hockeyklubbor i Kinnarps, tvinga pappa att laga mat! :P Vill brottas med brorsan, men vågar nog inte det om Emma är hemma, hon kanske börjar undra vad jag är för en då :P

Nej, gymmet var det ja! Pumpa lite muskler!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

aaa, vet att det är min tur :P hehe. men har ju aldrig några pengar :( Men när du bor i Kolbäck igen så är det ju mkt närmare:)

Men det vore ju kul att hälsa på dig i jönköping med..

men hur länge har du tänkt att bo kvar där?

2009-02-24 @ 13:25:13
URL: http://linypiny.blogg.se/
Postat av: Linnéa

aha på så vis. Men få se om jag kommer ner i mars :) men det vore roligt! om man bokar tåg i god tid så kan man ju få billig med..

2009-02-24 @ 22:41:29
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0