Min kära familj

Snart kommer min underbara familj, gaaah vad jag har saknat dom! Skönt att flytta långt bort men jag skulle aldrig klara av att bo så här långt bort från dom igen. Nu håller jag på och tvättar, småstädar, lyssnar på musik och vet inte vad jag ska göra. Längtar bara tills dom kommer om typ max 2timmar, då ska vi åka skridskor.
Jag kunde inte sova igår kväll, allt är sig likt. Blir nog bättre ikväll när jag har familjen här, då slipper jag ligga ensam och lyssna till alla ljud. Kanske lyckas man övertala brorsan att sova i min säng med mig som han gjorde förra gången! Trygghet är det bästa som finns ju!

Någonting som jag är stolt över att jag gjorde nu idag var att göra rent tvättmaskinen, vuxenpoäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0