Kittlar dödsskönt i kistan

Nu har jag kommit hem från fjärde passet på två dagar och jag har en skön träningsvärk i de flesta musklerna! Äntligen är jag på G :D Var så nära att träna med a-laget idag, men satt och höll i skridskorna efter gymmet, tänkte lite, kollade när alla andra böt om, tänkte lite till och drog på mig mjukisarna och drog :P Lika bra det innan jag tar ut mig själv helt och är död och ligger sjuk i 3månader till.
 Bäst var iaf när vi stod och väntade på att vaktmästaren skulle bli klar och låsa upp, så hela laget inkl tränarna stod i korridoren, och så kommer en grabb (troligen J20) förbi i baröverkropp och med hockeygrejjer på nederdelen. Haha, halva laget dregglade och han var inte ens snygg, iofs vem säger nej till en hockeykropp? Sen har vi ju en del "småtjejer" i laget som är galna och spanar killar precis hela tiden. Ganska komiskt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0