Jag har helt plötsligt utan förvarning blivit HEMMAFRU

Jag blev väckt utav min kära far i morse, eller klockan var 10. Jag vågade inte svara för då skulle han förstå att jag låg och sov, så lyssnade på meddelandet han hade lämnat och ringde upp. Haha, han trodde inte på mig när jag sa att jag hade varit vaken men ätit frukost. Jag ljuger så braaaaa.
Sen bar det av till gymmet i 1½timme, svetten rann på slutet. Körde styrka och en del kondiotion, vågade inte ta så tunga vikter och pressa mig för mycket efter 3månaders sjukdom. Kommer antagligen inte kunna gå i morgon!
Har städat, tvättat, fixat med blommor, lagat mat och fixat som bara den här hemma. Känner mig som en riktig äkta hemmafru, ska vi gifta oss nu?? Nu efter maten satte jag mig vid datorn och blev genast jätte seg, men ska tvinga mig ut på en liten daglig promenad och posta ett brev. Känns ganska bra att leva trots att jag inte har träffat någon eller gjort något speciellt idag. Men jag lever iaf =)

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, det är ju JAG som ljuger så braaaa!!!

2009-02-04 @ 19:48:11
URL: http://mynameisfreddy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0