Gårdagens äventyr

Igår kom det hem lite folk till mig för att fira mig och Sara, tyvärr så var det kraftigt mannfall. Vi åt tårta, drack bål, spelade beer-pong med mera. Tyvärr så var vi alla inte så peppade på fest, pga olika saker. Men när Elin och Denis skulle hemåt så bestämde sig jag och Freddy iaf för att testa komma in på Centrum, Freddy är nämligen ett år yngre.
Vi kom in och hade det så jävla roligt, i början undrade man vad det var för fel. Det var nämligen knappt nå folk där, men sen helt plötsligt så var det fullt och ett jävla drag. Under kvällen hade vi på oss våra partyhattar och jag har då aldrig varit med om en bättre raggninsmagnet! Tjejer och killar kom fram och pratade och grattade och fick kramar. Jag sa åt Freddy att ljuga och säga att hon fyllde 20 och ljög det gjorde hon jävligt bra!
Jag blev nervös när jag såg att min bartender jobbade, och Freddy fick släpa mig dit till skillnad från i fredags då hon fick lov att släpa mig därifrån.
På dansgolvet började en grabb dansa med oss, jag har aldrig sett en sån dansteknik som honom. Till slut fick han smeknamnet "Apan", passade vldigt bra in på hans dans måste jag säga. Vi träffade på en hel del killar, vissa trevliga, vissa snygga andra inte..
När jag smög mig iväg till baren medans en utav "stockholmskillarna" dansade med Freddy så kom jag tillbaka och Freddy stod och kysste honom. Kändes verkligen inte bra då hon inte ville det egentligen, illa! Så vi gick därifrån och försökte undvika dom istället.
I natt fick jag sms utav bartendern och snackade med honom lite på msn, galet vad han är snygg! Freddy, jag blir helt knäsvag!!! Och du borde fortfarande ha raggat på den andra snygga bartendern! ^^

Idag måste vi städa, det ser förjävligt ut hemma hos mig! Sen hoppas jag på lite besök ikväll :D

Kommentarer
Postat av: Elin S

hahah för fasen bruden! det låter som att det bara är att köra på här nu :P

2009-02-01 @ 14:49:00
URL: http://nogg.se/ellow

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0