Frusterad och trött

Jo klockan är en del just nu, jag ska snart nanna kudde och försöka sova så jag orkar upp i morgon för att äta lunch(frulle) med Elin på stan. Lycka till med eran tenta i morgon brudar!
Idag har jag faktiskt gymmat, ätit mat, sovit ut och förhört Freddy på hennes tenta, även om min engelska var kass så försökte jag iaf =) Har inte hänt allt för mycket idag, har mest bara varit irriterad och förbannad när min telefon har plingat halva dagen. Svårtattförstå.se

Någonting som har fått mig på bättre humör är att Pappa och brorsan kanske kommer på onsdag, hoppas!

Kommentarer
Postat av: Cassa

Ja, den 6:e mars är det partay! kommer du hem ? :D

2009-02-19 @ 07:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0