Fjolla

I morse vaknade jag halv åtta för jag skulle säga hejdå till Philip, helgen har varit galen. Fast det blev lite galnare nu idag, varför ska det vara så svårt för att förståååå???
Skickade denna länk till papps http://hv71.hockeyligan.se/main.aspx?contentid=718280764417 och jag fattar inte varför jag låter som en fjolla. Inte lätt att säga bra saker när dom kör upp en mick vid gallret mitt under träning heller! Pinsamt är vad det är!
Lite småsur på min papps som inte har hört av sig på en vecka, han verkar inte vilja veta något och han verkar inte veta något heller. Fick precis fråna utav honom genom mail "Har du gjort någon match med a-laget i år? " Jo, men det var två på en cup i början på säsongen, sen blev jag sjuk och jadu. Nada koll helt enkelt och jag fick mer press på mig och jag orkar inget alls!! Bajs på jävla hockeyn.
Hade matchcomeback i lördags med b-laget, inget finns kvar! Tränade igår, och ska träna ikväll och i morgon är det comeback med a-laget. Träningsfreak? Svar ja. Ont i röven? Svar ja!

Ge mig motivation, give me some loooove! Höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0