En smaskig hemlighet!

Nu ska ni allt få höra en riktig smaskig hemlighet, på mitt mittersta finger på höger handen har jag en vårta! Det måste iallafall vara det, jag har aldrig tänkt på det förrän nu. Jag googlade lite efter bilder på vårtor och såg att min var väldigt likt en riktig äcklig liten vårta. Så nu håller jag på att behandla den, jag mjukar upp med vatten, filar ner och har på vårtismedel. Sen ett plåster på, det är äckligt! Det är vitt och hela fingret svider, men det är bara att bita ihop, eller ge upp och låta den vara kvar.
Jag skäms över att ha en vårta, jag vill liksom inte prata högt om det. Har ni haft vårtor??

Kommentarer
Postat av: Elin S

alla har väl haft vårtor? fast mina har väl mest suttit på fötterna och det var väl en tio år sen sist eller nått.. men det är nog vanligare än man tror ska du se =)

2009-02-18 @ 22:02:55
URL: http://nogg.se/ellow

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0