Dag 2 i mitt "nya" liv

Jag försöker hålla mig frisk och sysselsatt precis hela tiden, idag har jag tyvärr inte lyckats så jätte bra. Blev väckt utav Philip kl 10 eftersom att jag hade beställt väckning, funkade riktigt bra och jag vaknade! Var ut och gick 30min, kände mig trött i kroppen eftersom att jag har rört på mig mer än vad jag är van med efter 3månaders sjukdom. Sen träffade jag Gubben jag körde på för att skriva en massa papper, gick ganska fort. Åkte med Sara för att äta Donken, gick ut och gick igen, handlade och nu bara legat och degat i sängen. Har läst lite, tvättat och diskat, känner mig rastlös...
Köpte örtte idag, nattro, så nu hoppas jag på att somna lite lättare på nätterna!

Är ni sugna på att ta promenader, ta en fika, bara umgås så säg till för fan! Jag har inget att göra ändå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0