Tisdags strejk!

Idag ville inte min bil starta när jag och brorsan skulle till IKEA, jag blev så arg och strejkade. Jag gjorde ingenting på hela dagen förutom att kolla på 3 filmer och snora. Blir ett besök dit i morgon istället då Pappsen fixade bilen.
Var iaf mysigt att krypa ner bredvid brorsan i hans säng i morse när jag väckte honom, han uppskattade dessvärre inte riktigt mina kalla fötter. Men mysigt var det och han vaknade till liv!

Efter middagen fick jag plötsligt energi och stoppade in kläder i garderoben och rensade bort en kartong. Tog bra jävla lång tid men nu är det ordning och reda! Ser fortfarande ut som ett bombnedslag här hemma, kartonger och grejer precis överallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0