Support suger

Jag ringde äntligen Telia om mitt mobilabredband och tänkte säga upp det, men då går inte det för jag har bindningstid hur länge som helst... Och det gick inte även om det inte fungerar för mig så jag fick prata med support och dom gav mig tips på hur jag skulle göra. Nu när jag har avinstallerat och installerat och donat så fungerar det inte alls istället. Jag hatar precis allt med datorer och jag kan inte ringa och skrika på dom heller för jag ver hur det är att sitta och jobba på support det är hemskt. Får ringa igen i morgon, just nu har jag ingen lust.... Fick en massa räkningar idag, får bli skyldig pappsen några tusen till dåe..

Bilen gick igenom ombesiktningen, skönt det iaf...


Kommentarer
Postat av: Jenny Lundberg

Hej Therese!

Mitt namn är Jenny Lundberg och arbetar på Telia. Tråkigt att läsa att ditt mobila bredband inte fungerar. Hör av dig på länken nedan så ska jag försöka hjälpa dig.

http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515



Med vänlig hälsning

Jenny Lundberg

Telia Kundservice


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0