Nöjd nu? =)

På begäran från Freddy så måste jag skriva mer blogg, men det är inte så lätt när det enligt mig inte händer allt för mycket i mitt liv just nu. Har varit ute på promenad i solen och fixat mig inför jobbet. Nu är jag mest bara hungrig och funderar på om jag orkar äta eller inte, ska ju trots allt äta middag ikväll efter jobbet som vanligt.
Saknar mina Smålänningar, och vill ha pengar som jag kan göra av med, helst på en resa ner till Jönköping. Men eftersom att jag inte har några pengar får jag sitta här och vara butter.

Blev rädd idag också, mötte en spindel i köket. Det är jobbigt att bo brevid en skog, det är så mycket spindlar överallt!

Sitta ute i solen en stund och läsa vore kanske något? Läste ut andra delen utav Stieg Larsson böckerna igår =)

Kommentarer
Postat av: Freddy

hihi, ja jag är nöjd om du kommer hit också!=)

2009-04-23 @ 21:35:41
URL: http://mynameisfreddy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0