Leendet börjar åter väckas till liv

Så blev jag genast på lite bättre humör, fick ett samtal om anställningsintervju som jag ska på på måndag. Tack Emma för att du gav bossen mitt nummer =) Får se om jag är nå intressant.

Sen ska jag träffa Malin en sväng i morgon förmiddag, och på lördag lutar det åt fest. Hoppas på att humöret håller i sig bara, orkar inte vara deppig nå mera.
Fick förresten andra delen i Stieg Larsson böckerna utav pappa idag, fick nå fnatt och läste ut hela första boken igår kväll och idag. Otroligt bra böcker, har ni inte läst dom så gör det!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste säga att du är en oärlig person.det är fult att säga saker om din mamma som inte stämmer hon är en rolig och ärlig person.JAG förstår om att hon är djup besviken på sina barn som har varit oärliga mot henne. EN som känner

2009-04-17 @ 11:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0