Fredag

Jag har huvudvärk, var trött, hungrig och törstig när Pappa kom hem så jag var såklart grinig. Lyckades övertala Brorsan om att få följa med på en 8kms cykeltur iaf, han har en racercykel och jag en damtralla. Gissa vem som kom hem först?

Nu är dom på fotbollsmatch, jag vill bara stänga in mig och må dåligt resten utav kvällen. Kändes skönt att gå ut och gå med Malin en timme tidigare idag iaf. Det gjorde min dag, annars har jag bara läst och solat. Mitt huvud är helt slut, kanske ska man kolla film eller något annat trevligt...

Har kommit på att jag tycker om P3 nu också, varför lyssna på alla dessa reklamkanaler när det finns P3? Att jag alltid ska vara så sen med att komma på saker och ting.
Har röda naglar idag också och pappa har bokat ny tid för besiktningen. På måndag smäller det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0