Mer död än levande

Efter ett tufft hockeypass i Kinnarps Arena känner jag mig totalt slutkörd! Det är ett jävla tempo, men kul är det! Och idag gick det lite bättre än igår, skridskoåkningen behöver verkligen finputsas. Men det kommer nog mer och mer nu när jag får träna med dom som är så pass mycket bättre!
Ska inte till skolan i morgon, tror jag lägger in en timme på gymmet i morgon bitti istället. Får se hur kroppen mår, sen blir det plugg. För Therese ska ju bli pluggis!

Är mig inte lik på isen längre, marinblåa byxor och marinblå hjälm. Saknar kalla Kungörs ishall också för den delen, det är så varmt inne i Arenan. Svetten bara rinner om en, fast isen är riktigt skön här i Jönköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0