Hockeysöndag!

Sitter i soffan och kollar på TV-pucks finalen, ser ut som om att Småland kommer ta det här iår igen! Sitter med datorn i knät och håller koll på dagens matcher på swehockey.se
Division 1 har seriepremiär idag och det finns en del intressanta matcher. Väntar främst på att Borlänge-Surahammar ska börja klockan 18. Sen har vi såklart Vita Hästen-Tranås, eftersom att David spelar i Tranås så är det alltid kul att följa hur det går för hans lag! Jag själv blev inte uttagen till matchen idag och jag orkade inte följa med, och eftersom att min kropp är lite sliten så vilar jag från B-lagsträningen också. Inte för att jag är sugen på att träna heller, är i en svacka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0