Who cares?

Vem bryr sig egentligen om när James Joyce, Wirginia Woolfe, Dylan Thomas, Sylvia Plath etc. födde och dog? Jo, min kära engelskalitteratur lärare, hon vill att vi ska lära oss en massa årtal och deras verk. Hon kommer skriva några rader ur några ur deras verk och så ska vi kunna det. Är det verkligen mänskligt? Är säkert 25 poeter och författare vi ska kunna!

Idag åkte jag och Sara för att handla på Maxi, dom hade en massa bra erbjudanden plus att jag behövde panta. Så mycket roligare att åka och handla när man är två. Jag behöver fortfarande en man som ni kanske hör...

Ikväll är det match som gäller, kommer sitta och följa AIK-Leksand via webben. Önskar att jag kunde åka på några matcher, finns verkligen inte tid..
Brorsan kanske kommer på tisdag, på torsdag är det i alla fall bestämt att Pappa ska komma. Längtar, kan inte beskriva med ord hur skönt det ska bli att ses igen efter 2månader ifrån varandra. Känns som om att jag missar så mycket med min brors hockey också, jag vill följa hans utveckling, för han är det bästa som finns. Han har lovat mig att vi ska brottas lite här hemma också, saknar att inte ha någon att puckla på som han brukar säga.

Blir några helger i rad nu som det blir en hel del hockey, på fredag träning och på söndag bortamatch mot Linköping. Sen på måndag ska dom tydligen ha fått is på vapenvallen(isring) så vi ska ha träning där varje måndag. Länge sen man tränade ute på en rink, det var ju där jag började min karriär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0