Vintertid, hur har jag lyckats missa det?

Är det möjligen så att jag stänger ute världen och inte lyssnar på någon alls om dagarna, för jag har helt enkelt missat att det är vintertid. Så nu sitter jag här och hade precis tänkt och ta mig till hockeysamlingen, men sätter på datorn och upptäcker att klockan är en timme mindre där! :O
Surfar runt lite i cybervärlden för att få reda på om det möjligtvis kan vara vintertid nu, och såklart! Så frågan är vad jag gör uppe nu och vad jag ska roa mig med i en timme. Kan inte direkt lägga mig igen, finns stora chanser att jag inte vaknar upp igen då...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha jag glömde oxå bort vintertiden.. smartunge:P

2008-10-28 @ 13:31:34
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0