Varför?

Jag är helt slut efter några timmars plugg, lunch och promenad på stan. Det är ändå inte så ansträngade, ändå känns det som ett riktigt träningspass. Iofs är den silvriga bibeln(engelsk universitets grammatik) väldigt tung, och har släpat på den hela dagen!
Ser hemskt ut här hemma i lägenheten, Emma tog hem ett gäng vänner igår och det ser alltid lika hemskt ut då. Köket är fullt med massa skit och vardagsrummet ska vi inte prata om. Orkar inte bry mig, gardinerna är iaf uppe i vardagsrummet nu, får se när resten kommer upp..
Köpte roliga pennor och lappar idag till när jag ska plugga, nu kommer det definitivt bli så mycket roligare att sitta med näsan i böckerna. Men blev inte så mycket smartare av att plugga idag..

SAKNAR "HEMMA"


Bästa låten: Dopeboy - Adam Tensta

Kommentarer
Postat av: Linnéa

joo te är säkert mkt bättre än kaffe. det smakar bättre oxå. kaffe är blä, enligt mig :P

2008-10-07 @ 18:16:41
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0