Upptagen? Nej inte jag inte...

Fick ett mail från Alicia som undrade om vi kunde ta en fika i veckan, känns galet att behöva säga nej. Jag kommer troligen träna hockey fem gånger, få besök utav pappa och brorsan, ha tenta och festa! Så varje dag är bokad, fast inte onsdag. Men då är det meningen att jag ska plugga!

Jag pratade så mycket engelska igår så när Emma vaknade sa jag "Good morning", det är fan sjukt. Blir inte lättare när jag snackar engelska på msn också. Varför har jag inte gjort det tidigare för? Riktigt bra träning!

Känner på mig att min kropp kommer vara riktigt sliten efter måndagens träning, hoppas det blir en paus då. Fortsätter väll nu tills i jul med träning skulle jag tro. Har ju fått is på vapenvallen(uterink) och vi får extra tider där. Fast jag ska inte klaga, det är bara kul! Speciellt när man ser resultat, både på och utanför isen.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

aha oki. men bra att du tycker att det är jobbigt att plugga med :P hehe. vissa i min bekantskap tycker att skolan är slappt

2008-10-28 @ 20:31:15
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0