Spännis

Satt och klämde lite på mina armar, ingen sysselsättning som jag brukar göra, men jag kände att jag börjar få muskler! Det är helt otroligt vad hockeyn har gett mig nu under dessa 7veckor som jag har bott här nere. Sitter här med träningsvärk från träningen igår, var i gymmet och pumpade muskler och sedan en timme på is. Blir troligen en lika träning ikväll, riktigt segt att träna så sent bara. Är hemma strax innan elva, och så kan man inte somna på en gång.

Idag är en riktig studentlivsdag, först skolan 8-14.30 med tre koppar kaffe och grekiskbuffe till lunch. Sedan stan med fika och ännu mera kaffe, bolaget och nu har jag ätit köttbullar och mackaroner. Ska snart dansa mig pigg inför träningen som börjar klockan 20.00.

Jag är Jönköpingsbo! (Som tänker på småländska!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0