Lycklig

Helt otroligt, vilket flyt jag har!! Uppsatsen som jag inte kom någonstans med behöver inte lämnas in först på torsdag, så nu kan jag andas ut! Jag höll på att dö igår när jag inte kom någonstans igår, jag skrev en mening men raderade den på en gång...
Så idag blev det skola, jag var på riktigt uselt humör när jag steg upp och det fortsatte i skolan. PMS? Brukar inte vara på ett sådant dåligt humör, speciellt inte när jag är med tjejer som är glada omkring mig. Efteråt bestämde jag och Sara att vi skulle äta pannkakor med glass till middag så gick till henne och lagade mat och drack ett glas vin. Satt och kollade på tv, skönt att slippa vara ensam en vardag!!
I morgon blir det plugga grammatik i skolan med Sara, luncha ute, shoppa och träna. Riktig trevlig dag alltså!!

Spanade in en snygging i kafeterian idag, även en i datasalen! Herregud, det kanske finns snyggingar här ändå??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0