Linköping i helgen

Var på mötet igår och gick igenom säsongen och lite poster som skulle tillsättas. Fick även reda på att jag blev inkallad till b-lagsmatchen i Linköping på söndag. Även om det är b-laget så blev jag riktigt glad att jag äntligen ska få spela match, behöver verkligen all tid som finns! Sen har a-laget bortamatch mot Linköping på lördag också, finns chans att jag blir uttagen dit också, men jag kan inte tänka mig det. Tror inte tränaren drar med mig på två matcher ihelgen, så jag kan inte räkna med det. Blir iallafall träning ikväll och i morgon, sen träning dessutom.
Lagkväll på lördag hemma hos Jess, äta mat och snacka ihop oss om saker och ting.

Sitter och läser Beloved, en bok vi ska ha läst tills i morgon på engelska, den är riktigt svår. Fast jag läser inte boken utan sammanfattningen på sparknotes, plus att jag analyserar med Alicia och Sara på msn och i telefon. Den här gången ska jag försöka hänga med på diskussionövningarna.

En kille från Jönköping började prata med mig på msn igår, riktigt trevligt. Kanske börjar man få lite mer socialtkontaktnät, fast känns konstigt om jag ska träffa honom och så har vi bara pratat på internet. Men hur ska man annars lyckas få en massa vänner? Är inte så sugen på att "ragga" i kassakön på Maxi faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0